Wednesday 25 November 2015

ZyraRoxx's Mini Giveaway: Buasir Otak the Komik

Bahasa Melayu

Assalammualaikum and hai semuaaa ;)

jom semua join Mini Giveaway by ZyraRoxx ni ! kalau bertuah korang layak dapat komik yang dikarya oleh kartunis-kartunis yang hebat hehe. kalau berminat, baca dulu syarat yang diberi, kalau sanggup join je. worth it. klik banner kat bawah okay ;) dan semoga berjaya okayyy ;)

Bahasa Melayu Sarawak

Assalammualaikum and hai kitakoranggg ;)

Juh join Mini Giveaway nok di polah ZynaRoxx tok! mun kitakorang bertuah, kitakorang boleh dapat komik nok di polah sidaksidak kartunis nok hebathebat hehe. mun berminat, kitakorang baca dolok syarat nok diberik, mun sanggup, join jak hehehe. worth it bah. klik banner dibah ya okay. ;) and semoga berjaya okay hehe
Terma & Syarat 

  • 1- Terbuka kepada blogger yang tinggal di Malaysia sahaja.
  • 2- Merupakan follower blog ini (jangan ingat aku tak tahu!).
  • 3- Pemilihan pemenang 100% terletak di tangan aku tanpa prejudis, sebarang surat ugutan tidak akan dilayan.
  • 4- Pemilihan pemenang adalah berdasarkan entri yang paling menarik menurut firasat aku.
  • 5- Kalau aku dapat detect sebarang tipu helah dan penipuan, faham-faham sendiri lah natijahnya.
  • 6- Hadiah (komik) tidak boleh ditukar dengan wang ringgit atau ditukar dengan aku atau apa-apa sahaja.
  • 7- Blogger yang terlibat dalam penghasilan komik diharamkan dari turut serta (tolong promote dialu-alukan, hiks).
  • 8- Tarikh tutup penyertaan: Rabu| 02 Disember 2015 |11.59 P.M. (jam aku).

6 comments: